14 juni

Hejhallå!

Matilda sov kvar inatt.
Vi hade 500-turnering till halv 1 typ. Jag vann båda omgångarna ;)
Imorse vaknade vi rätt sent.
Vid 11 började vi lira 500 igen, och vid 2 kanske, så åkte Matilda hem.
Då gick jag ut och började rensa ur det gamla rummet så att vi kan börja spackla och måla och fixa där, och nu har jag och Niklas precis börjat riva lite tapeter. Men just nu är vi jättetrötta, så vi ger upp för idag.

Henkan ska ringa mig om en halvtimme ungefär, och tala om för mig hur veckan blir. Jag vet ju inte om jag ska jobba med han eller Henke.

Imorgon har jag iallafall körlekion kl 10, och på kvällen är det fysträning.
Jag måste verkligen fortsätta plugga teori nu. Det har inte blivit av något på 1½ vecka nästan, och jag har fortfarande 4-5 avsnitt kvar jag måste klara av innan jag får göra teoriprovet. ÅNGEST!

Ikväll ska jag kolla på handboll, och sen blir det sängen tidigt!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0