Without my love

Jag har pluggat rätt mycket nu. I flera timmar känns det som. Repetitionsfrågorna är verkligen svåra. Dom andra frågorna klarar jag jättebra, men sen är det vissa frågor om parkering på huvudled som krånglar, inget blir rätt.
Niklas är iallafall inne i Norrtälje med Linus. Dom hade bestämt att dom skulle käka på Trädgårn, och sen stanna kvar där på kvällen. Och igår så hade Linus träffat två tjejer från Sundsvall, som också skulle vara med och äta idag. Och det roliga är att den ena tjejen som han träffade gick jag i samma klass som i 0an. Emma heter hon och hon umgår mycket med min kusin Tove. Ganska kul faktiskt!
Jag smsar med Niklas just nu och han säger att han har jättetråkigt och att tjejerna inte säger någonting. Haha! Jag hade tänkt åka in dit och överraska han, men mamma och pappa har druckit öl så dom kan inte köra mig till Ununge. Lite tråkigt.. Hade velat träffa Niklas ikväll.

Så nu sitter jag här i en fotölj, mamma och pappa sitter i soffan och jag har jättetråkigt. Funderar på att gå ut och kolla på någon film kanske.

Imorgonkväll ska jag och Niklas åka med Sally, Olle, Josse, Johan och Felicia och några andra in till Stockholm och äta middag. Ska bli jättemysigt!

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0