Ut och röj!

Hej!

Igår blev det en konstig jobbdag. Vi började med att åka till Järnia och Flügger, och efter det åkte vi ut till Gryta och dom som bor där fick skriva i lite papper. Vi kunde inte måla något eftersom det regnade. Så vi drog till Rimbo och tvättade en liten stuga. När vi åkte därifrån så slutade det regna och vi beslutade oss för att åka tillbaka till Gryta och måla. Så vi åkte dit och målade till 3 ungefär, sen åkte vi hem.
När jag kom hem till lägenheten så bytte jag och Niklas om lite snabbt och sen gick vi ner på stan och blev bjudna på Ett glas av Lissen, Niklas mormor. Det blev en mexikansk burgare för mig. Supergott! Efter det gick vi runt på stan och kollade i affärer och sen gick jag och Niklas hem och duschade. Sen gick vi till Flygis och köpte chips och läsk och när vi kom hem satt vi framför tvn och hade mysigt.
Vid 10 började jag fixa iordning mig inför kvällen. Halv 11 gick jag och mötte Felicia, Josse och Sally och vi gick och satt oss på en bänk och snackade skit och hade kul i en timme nästan. Sen gick vi upp till Mobergs där det inte var så mycket folk till en början. Jag och Josse gick iallafall och köpte något att dricka och då kom en Alexander och vi började prata med han och sen kom han och hans kompisar och satte sig vid oss och vi pratade en bra stund innan vi gick upp på dansgolvet och dansade loss. Satan så kul det var!
Vid 1 så gick jag ut och pratade med Niklas en stund. Sen gick vi in igen och jag och Josse tog varsin shot och sen var det bara att dra upp på dansgolvet och dansa loss i en timme till ungefär, för sen kom Peter och hämtade brudarna.
Jag hade iallafall en skitkul kväll tjejer! Vi måste verkligen göra om det.

Idag blir det till att plugga körkort, bränna över bilder till skiva och den äta chips och kolla på tv bara.
Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0