Regn&Rusk

Imorse vaknade jag 08:45. När jag tittade på mobilen så hade jag fått ett sms av Henkan där det stor att vi skulle strunta i att jobba idag pga vädret. Så jag ringde han och vi pratade lite. Så idag är jag ledig! Känns skitbra.
Så nu hinner jag packa färdigt och fixa och städa ute i rummet.
Vi skjutsade Niklas till bussen nyss. Han ska inte till Norrtälje och gymma med sin mamma, sen ska han lämna tillbaka ett par shorts och sen träffa sin mormor. Vi ska hämta honom efter träningen ikväll.

Regn.
Regn suger verkligen! Om det är sånt här väder i Åhus vet jag inte vart jag tar vägen alltså. Hela veckan blir ju helt förstörd om det är regn. Vi ska ju vara på sand hela veckan lixom.. Blöt sand är inte det roligaste.
Men jag hoppas på det bästa just nu!

Nu ska jag gå och hitta på något.
Ha en kul dag i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0