Raggarrunda

Vi åkte ju till Rimbo igår. Vi åkte dit vid 7, och Elins träning skulle börja 7 så för att fördriva tiden åkte vi först till mupphuset i Sättraby för att kolla lite. Sen åkte vi vidare till familjen Eriksson. Gud så mysigt dom bor! När Matilda skrytit klart om sitt körkort där, så åkte vi till Rimbo. När vi kom till Rimbo åkte vi och kollade på nya ridhuset. Jättefint!
Sen åkte vi till Arkadien där Elin hade sin träning. Det var fortfarande 20 minuter kvar tills den skulle sluta, så vi bestämde oss för att åka iväg. Vi åkte till Ica och köpte fika som vi tänkte ta med hem till Jocke och Elin sen.
När Elins träning hade slutat så mötte vi upp henne och tutade och hade oss. Hon hoppade in i bilen och vi drog hem till Jocke. Hemma hos Jocke var Dennis och Robin oxå, så dom fick oxå fika.
När vi hade fikat klart så åkte vi hem till Edsbro och spelade 500 en stund. Men det blev för tråkigt så vi gick och kollade på I taket lyser stjärnorna. När den var slut vid halv 11 så åkte M&F hem och jag och Niklas gick och sov.

Nu på morgonen hade jag hoppats på regn, för då hade jag sluppit jobbat idag.
Menmen.. Om en kvart ska jag gå till bussen. Så nu måste jag klä på mig.
Tjingiling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0