Lite bra, lite dåligt

Som jag sa, så tog jag 12:20 bussen och skulle byta i Ununge. När jag hade suttit där i en kvart så tänkte jag att det hade gått väldigt lång tid, och att bussen kanske var sen, men jag kollade på tidtabellen iallafall. Och vad står det där, jo! Att bussen inte går där längre. Är det ett skämt eller? Varför tar man bort en sån buss lixom? Hatar SL ibland, jämt.
Aja, jag ringde mamma så fick hon köra in mig. Vi åkte till Flygfyren och köpte 6 paket med kräftor, 2 av paketen var till Matilda och Frida.
Kvart över 2 började UKn. Den gick inte så jättebra. Backningen gick sämst. Jag fick aldrig bilen att gå rakt. Sen fick jag väl 2 motorstopp. Men men..
Omkörningen gick mycket bättre! Den var ju inte så svår heller. Bara sitta och köra om lite.

På träningen var vi 7 stycken. Vi sprang 400m, gjorde 50 knäböj, sprang 400m, 50 knäböj och sprang 400m igen och avslutade med 50 knäböj. Snacka om att det suger i benen!
Steffe hämtade mig och skjutsade hem mig. När jag kom hem så duschade jag, och sen cyklade jag, Niklas, Matilda och Frida ner till Gisen och badade. Det var ganska varmt faktiskt. Vi badade i en timme nästan.
När vi cyklade hem så skiljdes våra vägar åt och jag och Niklas tog bygdegårdsvägen hem. När vi cyklar så cyklar Niklas på mig så att jag ramlar ner i gräset och skrapar upp ena knät och båda händerna, och Niklas ramlar på gruset och får styret i magen och skrapar upp händerna. Fast vi skrattade typ även fast att det gjorde ont.

Nu ligger vi i sängen och ska kolla på en film.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0