Helt slut

En hel veckas jobb avklarad. Nästan.

Vi har varit i Lisinge hela veckan och målat på ett hus med garage. Vi har målat allting två gånger så nu är det bara en gång kvar. Imorgon kanske jag jobbar, har inte riktigt bestämt mig ännu. Det beror helt på hur kvällen ser ut och slutar!
Jag och Niklas har bott själva i lägenheten hela veckan och det har gått jättebra. Jag har haft fysträning onsdag torsdag och jag har sån fruktansvärd träningsvärk i min ben och i rumpan!
I tisdags kollade vi på bio, Harry Potter, den nya. Den var inte sådär jättebra, den slutade helknasigt.

Ikväll kommer Matilda och Frida hit. Frida lär vara hur brun som helst efter att hon har varit på Malta i tre veckor. Själv är man blek som en likmask..

Nu ska jag gå och plocka upp min väska,
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0