Halvdag

Imorse åkte jag bussen till Norrtälje och träffade Henkan vid Järnia halv 7. När vi var klara vid Järnia åkte vi in till Stockholm. Dalagatan. Där spacklade vi ett badrumstak och en vägg, sen var vi klara där.
Vid halv 11 var vi i Norrtälje igen, och då regnade det och Henkan har bara utvändiga jobb så vi kunde inte göra något så jag fick skjuts hem. När jag kom hem låg Niklas fortfarande i sängen.
När jag varit hemma i 10 minuter kom Matilda, I BIL! Den jäkeln har gått och tagit körkort i smyg. Hon har hela tiden sagt att hon inte har haft tid pga studenten och allt. Kul iallafall!
Så nu har vi tagit en raggarrunda i Edsbro. Niklas åkte med Frida och Matilda till Uppsala nyss, och ikväll vet jag inte om det är träning. Helene har inte svarat på mitt sms ännu. Jag hoppas nästan på att det inte blir träning, jag är så himla trött.. Har knappt sovit något i natt. Men men..

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0