Halka

Imorse spacklade jag klart Daniels rum. Så nu är det bara till för dom andra att slipa, och sen kan jag måla och sen har han oxå ett nytt rum. Trevligt!

Vid 11 åkte vi iväg till Gillinge. Daniel, mamma och Niklas åkte vidare till Täby medans jag körde Gillinge. Skitkul var det!
Jag körde med en tjej som hette Amanda. I min grupp vad det jag som var först på alla övningar, och det gick jättebra faktiskt. Nu vet man verkligen hur det är att halka, och hur det blir om man har för hög fart.



När vi kom hem käkade vi, sen åkte jag och mamma direkt till träningen. Vi körde ett jobbigt pass och jag höll på att spy eftersom jag nyss ätit. Blä!

Nu sitter jag hemma och ska hoppa in i duschen. Sen kommer nog Frida och imorgon är det jobb som gäller. Har verkligen inte lust men det blir bara tre dagar den här veckan. Hinner inte jobba på fredag eftersom vi åker till Åhus då :) Wiho!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0