En snabbis till Gisen = en dyr resa till Uppsala

Idag åkte jag, Daniel och mamma ner till Gisen kl 9. När vi kom dit såg vi ett svanpar med två små svanbebisar, sött! Sen såg vi en kanadagåsfamilj också. Tycker det är sött med dom små som följer efter sina föräldrar och härmar :)
Vi låg där till kvart i 10 ungefär, sen tyckte vi att vädret inte var tillräckligt bra, inte så heller värmen. Så vi packade ihop allting och åkte hem.När vi kom hem bestämde mamma och jag att vi skulle åka till Uppsala. Så det gjorde vi! Daniel stannade hemma.

Först gick vi till Ikea, och där köpte jag en bänk och tre fina korgar. Mamma köpte lite andra saker.
Efter det åkte vi till Biltema, där jag köpte cd-skivor, cd-fodral och pennor som man kan skriva på skivorna med. Sen åkte vi till Bauhaus och köpte en heltäckningsmatta till Elin. Snacka om att det var fullt i bilen! Vi knökade verkligen in allting.


När vi kom hem så bättrade jag lite i Elins rum, och sen började jag montera min nya bänk. Gud så snygg den är!
Så nu har jag fixat och trixat och gjort snyggt. Men det är inte riktigt klart ännu.
Har precis målat två stycken sängbord som jag ska ha på varsin sida av sängen.

Och nu ska jag gå och äta.
Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0