3 juli

Hej!

Imorse när jag vaknade så åskade det, och regnet kom precis när jag gick utanför dörren. Kul dag tänkte jag.
Men det slutade ju efter ett tag och nu är det sol och varmt ute :)
Jag har iallafall bredspacklat två väggar i Daniels nya rum. Jag orkade inte spackla dom andra två för spacklet som mamma hade köpt var jättedåligt. Det var som klister typ.

Om en timme ska jag och Niklas åka till Norrtälje, och sen ska vi åka med hans family in till Stockholm och fira hans halvsyrra på restaurang. Kan bli trevligt!
Vi sover hemma hos Niklas, och imorgon åker vi in till stan och shoppar lite. På kvällen ska vi äta pizza med Matilda och Frida, och efter det ska vi svulla KRÄFTOR! Mums...!

Nu ska jag gå och duscha,
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0