2 juli

Hejhallå!

Imorse kunde jag inte sova, pågrund av flugor. Usch så jobbiga dom är! Jag sitter här nu i sängen och slår ihjäl flera stycken.
När jag vaknade så gick jag iallafall upp och åt frukost. Sen har jag och mamma burit ut Elins saker till hennes nya rum. Så nu står alla hennes saker där, nu är det bara hon själv som måste komma hem och ställa allt där hon vill ha det.

Snart ska jag gå till bussen. Jag ska in till Norrtälje och göra lilla uppkörningen, UK, men Pelle. Och efter det har jag omkörningslektion med Stefan. Men innan jag går till körskolan så tänkte jag gå på stan en stund och kolla om jag hittar något roligt. Jag vet redan nu att jag ska köpa en grej på Åhléns som man kan hänga halsband på.
Efter lektionen med Stefan så ska jag äta något, sen sitter jag nog kvar på körskolan en stund och sen åker jag upp till hinderbanan där vi ska ha träningen idag.
Igår hade vi också träning på hinderbanan. Vi skulle springa hinderbanan 4 varv på tid, jag gjorde det på 15:07. Jag vet inte om det är bra eller dåligt :P

Imorgon ska jag och Niklas åka med hans familj in till Stockholm och gå på restaurang för att hans syrra fyller 25. Så det blir väl mysigt hoppas jag!
Och igår planerade vi hela helgen med M&F, mycket nice! :)

Nu ska jag fixa i ordning och sen gå till bussen.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0