17:00

Idag åker vi. 17:00 från Norrtälje. Årets höjdpunkt.
ÅHUS!

Egentligen åker vi ju inte till Åhus ikväll, vi åker till Gränna. I Gränna ska vi stanna över natten, och imorgonbitti fortsätter vi ner mot Åhus. Jag ser verkligen fram emot frukosten. Hotellfrukost!
Tråkigt att det är så dåligt väder bara. Jag goppas verkligen att det blir bättre nere i Åhus, annars är hela veckan totalförstörd. Gå runt i blöt sand en hel vecka är inte det roligaste direkt.

Vi ska iallafall bo fem familjer i ett hus i Åhus. Orienteringshus typ. Och vi ska sova på luftmadrass. Jag och Niklas delar, vilket jag egentligen inte ser fram emot eftersom jag tidigare har delat luftmadrass med Josse i en hel vecka, vilket inte var en hit.
Vi har fortfarande inget boende till sista natten, men jag hoppas mor min fixar det snart.

Jag hoppas veckan blir helt underbar!
Kanske skriver något inlägg när jag är där nere. För det finns ju datorer inne på området som man får låna om man vill.

Hoppas ni har det bra här hemma,
Hejhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0