Vi är typ jättebra

Imorse vid halv 10 åkte jag till Malsta och hämtade Stefan. Sen skjutsade jag hem Niklas och sen åkte jag hem och började städa lite. Det behövs eftersom släkten kommer i helgen.
Sen kom Frida över en stund och vi snackade lite skit och spelade 500.
Kvart i 2 åkte jag hem till Johanna, vi skulle ragga sponsorer. Vi började med Rimbo träffen, där skulle vi återkomma. Så Johanna ska ner dit imorgon när chefen är där. Sen åkte vi vidare till Mäklarhuset och Nordea, men där var inte heller cheferna där.
Sen åkte vi till Colorama och där fick vi napp. Dom kopierade papper och skulle höra av sig till Lasse för att veta lie mer typ. Sen gick vi till Rimbo glas som inte låg så långt borta. Där inne var vi i typ en kvart och pratade massor. Det slutade iallafall med att han som äger det köpte en plats i matchprogrammet för 2500 kronor. Skitbra!
Sen åkte vi vidare till Tvätten, men där var inte högsta chefen, så vi skulle återkomma. Sen hade vi inga andra att åka till så jag skjutsade hem Johanna och sen åkte jag hem.

När jag kom hem plockade jag lite och satt vid datorn. Kvart i 6 åkte jag, mormor, Daniel och hans kompis in till Norrtälje. Vi mötte mamma vi Willys där hon hade handlat. Sen fick jag köra hem Daniels kompis och höll på att krocka med en jävel som körde mot enkelriktat, Idiot!
När jag hade kört hem Jonte så åkte jag mot Kärleksudden där dagens fyspass var. Det var ett jättejobbigt pass tyckte jag. Jag blev helt slut.
När passet var klart åkte jag till Flygfyren och hämtade Daniel, sen åkte vi ner till biografen och överraskade Niklas. Han hade varit och sett på bio med sin familj och gammelmormor.
Vi åkte hem till han och stannade där en stund, innan jag och Daniel åkte hem.

Nu har jag precis ätit pyttipanna och ska väl kolla på CSI med dom andra. Sen blir det sängen, jag är dödstrött!

Om någon är intresserad eller vet någon som är intresserad av att sponsra Rimbo handbollsklubb så säg till!

Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0