Tungt men kul

Idag på träningen drog vi först ner till löparbanan. Vi skulle kuta lite kan man säga. Vi skulle jogga i kurvorna och 100% på raksträckorna, 10 ggr. Jättejobbigt faktiskt! Efter det hade vi lite fys på gräset och sen blev det boll.
Vi körde lite vanligt och det rullade på. 20:20 slutade träningen och vi hade lite snack efteråt och sen rullade jag hem i microbilen.
När jag kom hem satt Niklas i soffan. Jag som trodde att han var hemma hos sig. Glad jag blev :)
Snart kommer Matilda hit också, sen blir det väl sova efter att hon har åkt hem.

Imorgon ska jag ner till Pousette och försöka få till lite sponsring. Hoppas det går bra!

Kommentarer
Postat av: AK

Bra Ida! Jobba på med sponsringen, jag fixade en idag och man känner sig faktiskt väldigt nöjd efteråt!! :)

2009-08-10 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0