Tjohuu!

Jag är hemma en snabbis och hämtar fulkläder till våran fulträning vi har på torsdag. Låter konstigt va? Fulräning.. Mickes idé om att vi ska ta fram gamla fula kläder man tränade i förut och ha på oss dom. Haha! Kul grej ändå tycker jag.

Jobbet har gått bra. Vi har jobbat i Rö i ett badrum och i Söderbykarl och målat klart ett stort hus. Nu är det bara fönster som ska fixas till på huset.

Matchen i söndags då. Jag tänkte mig ett lag med stora spelare, snabba, och att vi skulle förlora med 20-30 bollar typ. Ia halvlek stod det 12-14, alltså låg vi under med två bollar. Ett tag ledde vi till och med med 2 bollar! Men som man märkte så har alla i laget inte varit med på crossfitträningen, så vi orkade helt enkelt inte. Sen har alla inte fått tränat lika mycket försvar, så det snurrade i vissas huvuden, iallafall mitt.
Jag är iallafall nöjd och tyckte vi var rätt bra :)

Nu ska jag bara packa ihop lite grejer så ska jag åka tillbaka till Norrtälje sen.
Ikväll ska Niklas bjuda mig på restaurang i Älmsta :) Mysigt!

Ha en bra vecka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0