Tagga tagga tagga !!

Kräftskivan här hemma igår var jättemysig! Jag åt huur mycket kräftor som helst och var helt proppmätt efteråt.
Niklas och Frida somnade på soffan efter kräftorna och jag satt med dom vuxna och snackade skit om allt och alla. Nästan..

Imorse vaknade vi vid 9 av att mamma och pappa började tvätta och måla huset. Så det var bara att gå upp och äta frukost, och sen packa ihop alla grejor inför den här veckan. Praktiken börjar ju nu, i tre lååånga veckor, så det blir inte mycket bloggande för mig eftersom det inte finns internet i lägenheten. Men men, jag överlever!

Snart ska jag och Niklas åka till Norrtälje. Först åker vi till Intersport och kollar om det finns några skor som jag kan köpa, handbollsskor. Mina har börjat gå sönder, så det känns som att jag behöver ett par nya.
Sen halv 4 har jag samling, det är ju match idag! Klockan 5 börjar matchen och jag börjar faktiskt bli lite nervös. Vi möter Spårvägen som också spelar i Elitserien. Spännande!

Nu ska jag gå och packa klart det sista, så kanske vi ses ikväll ;)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0