Streetsmart

Ja, då var sista träningsdagen på denna träningshelg över. Det har faktiskt gått riktigt bra för mig i helgen, och jag är nöjd med min insats. Skotten har suttit bra för det mesta och det har flytit på bra för mig. Jag tycker att alla har varit bra i helgen, dom som tränat iallafall.

Igår var det kräftskiva hos Matilda. Det blev pinsamt till en början då jag och Niklas trodde att vi inte fick plats ute på altan där alla andra satt där vi kom, så vi stannade inne i någon timme med Frida. Men sen skulle alla ut och spela kubb och då hängde vi på. När vi hade spelat klart och alla gick in så gick vi ut och satt oss med dom andra. Det var faktiskt riktigt trevligt! Jag drog hem vid 12 eftersom jag skulle upp halv 9 imorse. Jag hade egentligen tänkte dra vid 11, men så blev det inte. Niklas stannade kvar och skulle antingen cykla hem eller sova kvar. Men vid 2 halv 3 ringde han och ville att jag skulle hämta han, men det gjorde jag inte så han fick cykla hem.

Nu ikväll ska vi bara ta det lugnt och kolla på någon film och umgås med varandra. Det behövs verkligen.

Ha en bra kväll och bra kämpat i helgen tjejer! :)

Kommentarer
Postat av: ron

det samma ida :)

2009-08-16 @ 19:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0