Sleten vecka

Äntligen hemma i Edsbro. Veckan har gått bra, det har blivit tidiga dagar varje dag.
Blödit näsblod har jag gjort också, två gånger. Först i onsdags när jag och Niklas åt middag, sen i torsdags när jag fikade med båda Henrikarna. På Grey's anatomy är det hjärnblödning, och på Prison Break är det någon annan konstig sjukdom när dom börjar blöda näsblod helt plötsligt. Scary..

Nu har vi iallafall ätit pizza till middag. Max är här också och får se det fina Edsbro, höhö. Senare ska vi äta kräftor och massa annat gott, Frida kommer också.

Träningen igår var kul, fulträningen. Det har gått rätt bra för mig på träningarna den här veckan. Nu har jag fått i uppgift att lära mig spela kant, speciellt skjuta därifrån. Jag ska tydligen bli kant den här säsongen. Kan bli rätt kul tror jag, springa mycket!

Nu orkar jag inte skriva mer, kanske skriver senare ikväll.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0