Plockplock

Idag har jag städat heeela dagen. Jag och mormor har gått runt och plockat och städat och fixat fint här hemma nu, för ikväll kommer moster, HP och Sebastian hit :) wiie!
Jag har precis fixat klart med ljus och dekorationer ute på altanen, för vi ska käka kräftor ikväll. Mamma har typ köpt över 200 kräftor. Men det gör inget för mig, för jag ääälskar kräftor!



Jag har inte mycket mer att skriva, kommer iallafall ta massa kort ikväll som jag lägger ut på facebook på söndag kanske :) Sen blir det väl några bilder här också.

Nu ska jag gå och sova en stund.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Repan

GUD VA GOTT MED KRÄFTOR!!!!!!

2009-08-07 @ 23:17:20
URL: http://rebeccagillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0