Nu kommer regnet

Idag har jag varit nere på Pousette och pratat med Lena. Jag kopierade lite papper om sponsringen så skulle hon kolla på det senare eftersom hon hade kunder att ta hand om.
Frida hängde med mig hem och vi satt vid tvn och datorn hela dagen tills hon åkte hem.
Vid kvart i 6 åkte jag och Niklas in till Norrtälje. Jag släppte av han i Nånö och sen åkte jag vidare upp mot Nordrona. Precis när jag passerade grindarna in till Nordona så började det spöregna. Men när jag hade parkerat och hoppat ur bilen så slutade det. När alla hade kommit så sprang vi bort till hinderbanan. Precis när vi började passet så började det vräka ner regn igen. Dyngsur var jag! Vi sprang iallafall nästan hela hinderbanan, vilade 2 minuter, sprang hinderbanan och forsatte så i en halvtimme. Jättejobbigt!

När jag och Niklas kom hem så duschade vi och sen åt jag middag. Fisk och potatis. Sen har jag kollat på när Elin spelat The Sims och nu sitter jag här och ska kolla facebook och lite sånt.

Imorgon ska jag, Niklas, Matilda, Frida och Elin åka in till Stockholm. Niklas har skrivning så vi ska gå på stan medans han skriver. Jag hoppas verkligen att han klarar det!

Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0