Lalala!

Träningen igår var helt OK. Det gick inte jättebra för mig, och det var lite lamt kanske. Menmen..! Blev iallafall uttagen till träningsmatchen som spelas mot Spårvägen i Norrtälje 17:00 på söndag :) Wiie!
När jag kom hem duschade jag, och sen gick jag och Niklas och kollade på film och åt godis. Vi såg på Green Street Hooligans 2. Den var bra men jag tycker att 1an var bättre.
Inatt har jag drömt asjobbiga drömmar. Jag har typ drömt att det varit träning hela natten, och det har varit jätteverkligt så jag har knappt kunnat sova någonting, så just nu är jag supertrött.

Snart ska jag ringa ungdomsmottagningen och boka av min tid som jag fick nu i veckan. Jag har ångrat mig och vill inte sätta in någon p-stav längre. Först så kanske jag får huuuuur mycket mens som helst, och sen så lär det göra pissont att träna med den, för vi kör ju ganska hårt på träningarna och jag kommer ihåg att Felle fick ont av sin på träningarna. Hoppas att dom svarar bara och att det inte tutat upptaget som det nästan alltid gör när man ringer dit!

Nu ska jag äta frukost,
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0