Kräftskiva & Kalas

Helgen har varit jättebra!
Karlstadgänget kom hit i fredagskväll och vi hade kräftskiva. Vid halv 9 kom Pi och Malin också och åt kräftor med oss.
På lördagmorgon åkte vi och badade, och vid 1 kom det främmande och jag åkte hem till Niklas eftersom han fyllde 18 år. Så jag var hemma hos han till halv 5 ungefär och sen åkte vi hem till Edsbro. Då hade Angelica, Rasmus och Leona kommit hem till oss också.
Klockan 6 åt vi middag, kött med potatisgratäng. Sen satt vi uppe sent på kvällen och hade jättetrevligt allihopa!
Vid halv 1 skjutsade jag hem Pi och Malin och blev kvar i Kristineholm en stund innan jag åkte hem igen.
På söndag morgon åkte Moster, HP och Sebastian hem. Mitt på dan åkte vi och plockade svamp hos Pi och Malin och vid 1-2 åkte Angelica, Rasmus, Engla och Leona hem till Karlstad.

Jag orkar inte skriva så mycket om helgen, men det har varit toppen!

Idag har vi iallafall varit i Uppsala. Niklas har tatuerat sig och det blev jättebra :)
Ikväll är det träning och nu kommer Frida :)

Bilder från helgen har jag lagt upp på facebook.

Kommentarer
Postat av: Repan

Vad har han tatuerat för något?????

2009-08-11 @ 22:06:36
URL: http://rebeccagillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0