Jävla divor

Idag åkte jag och Niklas in till Norrtälje. Han hade körlektion så jag gick runt på stan en stund. Kvart över 12 åkte jag och hämtade Niklas gammelmormor Gudrun och sen mötte vi Niklas mamma Maria och gick till Roni och åt lunch där. Niklas kom efter sin körlektion så vi fyra satt där och hade jättemysigt. Jag åt en räksallad som var väldigt god.
Sen hade Niklas utbildningskontroll, lilla uppkörningen. Då gick jag och tänkte kolla på nya handbollsskor på Team Sportia och Intersport men dom hade inte ett dugg där. Bara skit.
Vid 2 gick jag tillbaka till bilskolan och mötte Niklas och sen åkte vi hem.
När vi kom hem åkte jag och mormor ner till Ica och handlade lite och kl 6 åkte jag till Rimbo och tränade.
Först i en halvtimme hade vi fysträning. Tränarna hade byggt upp en hinderbana i hallen som vi sprang runt på. Och gud så jobbigt det var!
Efter det körde vi med boll. Kulkul! Mindre kul är att vissa prioriterar att grilla, spela fotboll och shoppa istället för att träna. Jävla divor. Här ska det satsas elit och hej och hå, men träna kan man tydligen inte göra. Är dom för bra för att träna eller?
Egentligen tränar man väl för sin egen skull, men när halva f.d div 1 laget inte tränar är det inte lika kul längre om man ska hålla sig kvar i elit.
Nog om det.

Imorgon ska jag kanske åka och hämta Steffe i Malsta på morgonen. Vet inte riktigt ännu.
Kvart över två ska jag träffa Johanna i Rimbo och vi ska gå runt och ragga sponsorer till laget. Hoppas det går bra!
Sen är det träning halv 7 i Norrtälje, Kärleksudden. Vi ska bada, så jag hoppas att vattnet inte är allt för kallt.

Nu ska jag kolla på film.
God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0