Inte mycket men alltid något

Igårkväll åkte jag, Niklas, Matilda och Frida till Rimbo för att tanka. När vi ändå var i Rimbo så åkte vi och hälsade på Elin också och stannade där till kvart i 10 ungefär. Sen gjorde vi en såndär impulsiv grej igen. Vi åkte till Norrtälje och drog till donken. Så vi kom hem vid 11 ungefär och då blev det sängen direkt!

Imorse vaknade jag vid halv 10. Då gick jag upp och åt frukost, och vid 11 drog jag upp till spåret. Jag hade tänkt springa en runda på 6 km, men jag mådde så himla illa, var nära på att spy flera gånger, så det blev bara 4,5 km. Vi har som krav att springa mellan 5-10 km 2 ggr i veckan.

Nu ska jag och Niklas snart åka till Norrtälje. Vi får ta varsina bilar eftersom Niklas har sin mammas bil här. När vi kommer till Norrtälje ska jag hämta Max och Niklas ska hämta Dennis sen ska vi hem till deras mormor och äta lunch.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0