Idagidagidag

Igår körde jag in till Norrtälje med Stefan och Niklas. Kvart över 11 hade jag körlektion till 12:35, och efter det kom Stefan och hämtade mig och Niklas och vi åkte till Uppsala. Jag körde hela vägen in och körde i minst 10 rondeller.
Vi åkte till IKEA där jag köpte två kuddar och sen gick vi in på Draget och kollade massa badkar och badrum typ.
Sen åkte vi hem och halv 7 hade jag träning. Först snackade vi en stund, sen hade vi coopertest. Jag sprang på 13 någonting. Efter cooper hade vi fys en stund, och efter det började vi med boll. Träningen slutade kvart i 9 ungefär. Då hade vi lite snack efter träningen och sen åkte jag hem med mamma.
När jag kom hem hade Niklas städat i rummet och bytt sängkläder. Mys!
Vi gick och duschade och sen tog vi en kvällsmacka innan vi gick och la oss i sängen och kollade på Fritt vilt 2. Den var bra den också, precis som ettan.

Nu sitter jag hemma och är nervös som en jag vet inte vad. Vet inte hur jag ska klara av det här med dom här nerverna jag har inom mig just nu.
Önska mig lycka till iallafall, för nu kommer Matilda och Frida snart och då ska vi åka!

Skriver mer ikväll efter träningen om hur allt gick.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0