Helt Insane!

Idag när vi kom fram till Gröna Lund så gick vi och åkte berg och dalbanan direkt. Efter den så tvingade Repan och Niklas upp mig i Katapulten medans Micke fjanten satt och tittade på. Fy fan vad jag hatar höjder! Jag blundade hela tiden och började gråta. Usch vad rädd jag var.. Jag hatar känslar när allt bara försvinner under en och det finns inget stopp.
För att få bort dom där känslorna så gick vi in i lustiga huset och fick skratta av oss lite.
Vi åkte Insane också, och självklart bangade Micke. Den var hur kul som helst! Jag skrattade och skrek så jag grät typ. Två gånger åkte vi den och den var lika rolig båda gångerna. Det jobbiga med den är att den är lite högt upp, tycker jag iallafall.
Till lunch åt jag langos, Niklas åt hamburgare och Repan åt kebab. Micke åt ingenting och direkt efter maten åkte vi berg och dalbanan igen.
Vid 3 åkte vi in till stan och kollade i lite affärer. Vi handlade ingenting och åkte hem med 17:05 bussen. När vi kom hem åkte vi hem till Stefan för han fyller år idag. Så vi har nyss kommit hem ifrån Stefan och jag är jättetrött.
Men innan vi gå och sover så ska vi nog glo en film. Vilken vet jag inte ännu.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0