Helg + jobb

Imorse vaknade jag ur en jätteäcklig dröm. Den var typ verklig, så när jag gick upp ur sängen och ut ur huset så kollade jag mig omkring ifall personen i drömmen stod någonstans och lurad. Fånigt egentligen..
Iallafall. Benny hämtade mig halv 7 imorse, tro det eller ej, men jag jobbade idag.
Det regnade när vi åkte, och när vi kom fram regnade det. Så vi satt i bilen en stund innan Henkan kom, och när Henkan väl kom till huset vi målar, så beslutade vi oss för att åka till Rimbo och kolla om något fik var öppet, och sen kolla hur vädret såg ut.
Inget fik var öppet, så vi åkte tillbaka och vi började måla. Och snabbt gick det. Vi var klara kvart i 11 så vi plockade ihop alla grejor och drog till Träffen i Rimbo och käkade lunch. Benny bjöd och jag tog en hawaii med beasås. GOTT!
När vi hade ätit klart så åkte vi tillbaka och tog oss en funderare ifall vi skulle måla det vita. Vi hade ö-råd och vi var överrens om att vi struntade i det vita, så vi åkte hem.

När jag kom hem vid halv 1 så ligger fortfarande slönissen Nicke i sängen. Fast han sov inte, han pluggade faktiskt. Lite stolt kanske man måste vara..
Nu har jag precis duschat och sitter på altanen med min family. Mamma har fixat mackor med kräftstjärtar på och sallad och lite sånt. Men jag har ju dragit i mig en pizza så jag orkar inte äta något just nu.

Nu har ju jag alltså jobbat mitt sista denna sommar. Det har varit roligt, jobbigt och lärorikt. Jag har lärt mig massor med nytt som jag kan behöva i framtiden och jag har träffat jättemycket nya människor. Men vem vet, jag kanske får för mig att jag vill jobba mer. Det får vi se!
Såå.. Tack för den här sommaren Henric, Henrik och Benny! :)

Ikväll vet jag inte vad som händer. Hoppas på att M&F inte drar ut på släktträffen allt för länge så att vi kan ses ikväll och hitta på något kuligt.

Nu ska jag inte tråka ut er,
Ha det bra i detta regniga Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0