Fördriver tiden

Jag har egentligen ingenting speciellt att skriva. Men för att fördriva tiden medans jag slingar mitt hår så kan jag ju slänga in ett inlägg här på bloggen.
Som jag sa så slingar jag håret. Jag ska sitta såhär till kvart över 11 ungefär, sen ska jag skölja ur det. Jag har färgat hela håret innan också, mörkbrunt. Det blev faktiskt bra tycker jag, så jag hoppas att slingorna också blir bra.
Niklas står och slingar Fridas hår i köket och Matilda sitter med slingfärg i ögonbrynen här vid köksbordet. Haha!
När alla har sköljt ur sitt hår så ska vi knata hem till mig, byta om och sen åka till Norrtälje. Först ska vi hem till Niklas så han får hämta sin mobil och sen åker vi vidare in till Norrtälje och släpper av Niklas vid körskolan eftersom han har körlektion, och sen uppkörning. Hoppas han klarar det!

Ikväll hade jag faktiskt tänkt dra ut och springa. Egentligen ville jag gå upp tidigare imorse och ta en springtur, men det ville inte Niklas så han följer med mig ikväll och springer istället.

Matilda visade mig en blogg här imorse, amandavardet.blogg.se. Vilken jävla brud asså.. Såg en videoblogg hon hade lagt upp. Det enda hon sa var "Aa.. Mm.. Hihi.." typ.. Hjälp!

Nu ska jag gå på toaletten och sen ska jag skölja ur håret!
Ha en bra dag amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0