Fired up!

Igår kom Matilda och Frida hit. Vi satt ute på rummet och åt chips och ostbågar och kollade på filmen Fired Up. Den var helt OK, hängde inte med så bra. Men men.. Den slutade bra!
När filmen var slut var det Date Movie på tvn. Haha, sjuk film. Sen visade Matilda bilder på sin kamera från Bulgarien. Det såg ut som att hon haft det bra där borta i värmen. Gud vad jag skulle vilja åka utomlands nu! Tänk att vi ligga på i en solstol vid poolen i värmen.. Buuhuu!



Imorse när vi hade vaknat åkte jag och Nicken upp till spåret. Jag sprang 3 km i högt tempo. Jag sprang så fort jag orkade, eller så fort att jag skulle orka båda varven. Jag sprang två varv på 1,5 km och Nicken sprang ett varv på 1,5 km och ett varv på 800m. Sen gick vi ett varv på 800m för att gå ner oss lite. Jag var helt slut!
När vi kom hem hoppade jag in i duschen och sen åt vi frukost. Sen gick jag och la mig under en filt vid tvn och kollade på High school musical. Den är rätt bra den filmen, fast jag såg inte hela.

Ikväll ska jag och Niklas kolla på nya Beck på bio. Halv 7 börjar den. Men innan vi åker till Norrtälje måste jag städa ute på rummet och packa ihop lite kläder.
Juste, vi har kommit på en sak också. Vi ska försöka gå upp någon timme tidigare varje morgon nu och ta en springtur. Så vi går väl upp vid halv 6 och drar ut och kutar.

Nu ska jag kolla facebook och annat, sen gå ut och städa,
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: dure

skojjar du? :o Jag tyckte "fired up" va sjuukt rolig XD

2009-09-01 @ 07:34:32
URL: http://ssandradurefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0