Ett klot, två klot, tre klot

Imorse åkte jag och Niklas varsina bilar in till Norrtälje. Han åkte hem till sig och jag åkte till bowlinghallen där vi klassen skulle spendera en timme tillsammans för att sedan sluta.
Jag och Repan spelade mot varandra. Självklart förlorade jag efter som jag är en riktig sopa på bowling. Men jag fick iallafall tre strikar i rad!

När klockan var halv 11 slutade vi spela. Först skjutsade jag ner Repan till busstationen och sen rullade jag hemåt med Ted i passagerarsätet. Jag körde hem Ted till Svanberga och sen kom jag på att jag skulle ju boka om min tid hos ungdomsmottagningen eftersom det bara tutade upptaget imorse när jag ringde. Så jag fick vända och åka tillbaka till Norrtälje igen. Allt gick iallafall bra och jag kunde återigen åka hemåt!

När jag kom hem tog jag en panpizza och kollade igenom datorn. Facebook - bilddagboken - mailen - bloggen - RHKs hemsida - alla bloggar i mina favoriter. Samma ordning som vanligt!
När jag gjort det gick jag motvilligt ut och målade gaveln till lillhuset. Det var verkligen inte min dag att måla idag. Det droppade och jag fick färg på hela armarna och i håret. Förut har jag inte brytt mig om ifall jag får färg i håret, men nu när jag har ny hårfärg och trivs med den så blev jag lite småsur.. Eller smårsur, jag var jättesur!
När jag nästan målat klart allting, (jag sparade typ en kvadratmeter eftersom jag var så arg), så gick jag in och dränkte mig med lacknafta och sen hoppade jag in i duschen. När jag precis hoppat ut ur duschen så kom Niklas hem också.

Jag gick ut till rummet och tog på mig kläder, sen när jag kom in satt Niklas vid datorn så jag la mig i soffan och somnade som en griiis. När jag vaknade så hade Niklas bestämt med några kompisar att dom ska ut till någon ö, så jag har nyss sagt hej då till honom och bestämt med Frida att vi ska mysa och kolla på Australia ikväll :)

Ha en bra kväll allesammans!



Kommentarer
Postat av: sandra lyman gustavsson

Hej :), Du blev veckans blogg. Adda: [email protected]... kram

2009-08-21 @ 17:14:32
URL: http://smtlg.webblog.se
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-21 @ 21:39:22
Postat av: Repan

haha det ser ut som att jag håller i en omogen melon! XD

2009-08-23 @ 17:19:01
URL: http://rebeccagillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0