En sväng om till Åland

Imorse kom Matilda hem till oss vid 12 ungefär. Hon sa att hon hade jättelust att göra någonting, verkligen GÖRA någonting. Hon hade funderat på ifall vi skulle åka gocart, men tänkte sedan att det kunde bli dyrt. Sen hade hon fått tanken att vi skulle åka till Grisslehamn och spela minigolf. Såå, vi åkte till Ununge och hämtade Niklas och sen åkte vi vidare mot Grisslehamn. Vi tog ett matstopp vid Akilles, det tog väl 45 minuter kanske. Sen åkte vi vidare och när vi kom till Grisslehamn såg mina kära passagerare att 3 båten till Åland stod där, klockan var då 14:30. Så dom sa att "Kan vi inte dra till Åland?!". Jag tvekade eftersom jag hade träning ikväll, och jag ville ju springa och se ifall jag förbättrat mig. Men jag ringde mamma och sa som det var, sen tänkte jag att jag tränar verkligen jämt. Jag har typ missat högst 5 fysträningar i sommar.
Så vi åkte in på "båtområdet". Dom andra i bilen tjatade om att dom ville att vi skulle ta med oss bilen, men jag sa att jag fattade inte varför vi skulle ta med den. Så först åkte vi in mot dom andra bilarna som skulle på, sen sa jag att va fan ska vi ha bilen med oss, så jag vände. Men sen pratade vi en stund och det slutade med att vi stod med bilen på båten.
Det blev iallafall en trevlig resa till Åland! Fick dock dåligt samvete över att jag inte tränade, men men.. Jag fick i uppgift av Micke att springa 5 km imorgon + att göra 200 situps.

Nu sitter vi i soffan ute på rummet och kollar på TV, känns som att det kan bli en sen kväll :)
Pussochkram!















Tack för en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0