En skön shoppingdag

Idag åkte vi 09:47 bussen in till huvudstaden. När vi kom in så gick vi direkt och fixade pengar till Elin och sen gick vi och åt i Kungshallen. Jag tog en biffstek med pommes, mums!
Efter att vi hade käkat gick vi och kollade i lite affärer. Vi gick in på Manhattan och jag köpte en snygg skinnjacka. Sen gick vi till Vägverket där Niklas skulle göra sin teori. Vi var typ nervösa allihopa. När han hade tagit sitt foto så gick vi brudar vidare på stan. Jag köpte ett par hårnålar på H&M som jag behöver jättemycket just nu. Dom jag köpte på Thuns förut var jättedåligt. Vid 14:10 ringde Niklas och sa att han var klar. Vi gick och mötte honom, gud så nervös jag var. Sen när han kom så sa han att han hade klarat det och fått 54 rätt. Bra Älskling!
Nu kunde magen vara lugn och vi gick vidare. Jag gick in på Manhattan igen och köpte en rockliknande jacka. Höst/vinterjacka typ. Jättesnygg var den iallafall! Sen gick vi in på en väskaffär. Jag kände att jag kan inte gå runt med mobil och allting i fickorna längre. Jag måste ta steget in i kvinnolivet och skaffa mig en handväska!
Jag hittade ingen på väskaffären utan gick ännu en gång in på Manhattan och köpte en väska där istället. Jag tyckte den var snygg och ska försöka vänja mig vid att bära handväska nu.
Jag och Elin tog 16:00 bussen hem till Edsbro och Niklas åkte till Norrtälje. Matilda och Frida stannade kvar i stan en stund till.
När vi kom hem hade jag och Elin "modevisning" för mamma och visade upp det vi hade köpt. Kvart i 6 åkte jag till träningen. Träningen började med lite fys. Jobbigt var det! Sen gick vi över till handboll, wiie!
Det tråkiga är att den där innebandyn har fått tider efter oss i hallen. Man blir så irriterad på det! Förra året kunde dom vara typ 4 brudar och lirar på helplan lixom, helt sjukt. Dom förlorar typ sina matcher med 30-0. Hela laget blir verkligen jätteirriterade på det här. Dom kan väl spela i bålbro eller ekebyholm istället.
Aja.

Nu tänkte jag spela the sims, och imorgon tar jag nog kort på sakerna jag köpte idag och lägger in här :)

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad skadar det er om vi förlorar alla matcher? FAN har det med idrottshallen att göra? Vi tränar ju för att förbättras, det är det träningar är till för, om vi är 4 eller 12 SO WHAT? Våran tid. Bara för att ni är i "elit" betyder inte det att ni får allt ni vill, Ge oss andra lag en chans också.. Istället för att klaga på oss, så sköt er handboll istället!

2009-08-15 @ 17:52:41
URL: http://amandamathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0