Det är så det ska vara

Igår hade jag och Niklas jättemysigt. Vi låg i sängen och kollade på Ice age 3 och åt toffifee :) FIlmen var helt OK tycker jag, men jag tycker nog att 1an fortfarande är bäst.

Imorse sov jag iallafall ganska länge, till halv 11 nästan. När jag gick upp så åt jag frukost och fixade iordning mig. Sen åkte jag och Niklas till Pousette och fixade lite saker och sen åkte vi in till Norrtälje. Först hämtade vi Lina och skjutsade henne till deras gammelmormor, sen åkte vi vidare till Byggcentralen. Niklas skulle fixa massa lönesaker och sånt där.
Det tog väl 20 minuter ungefär. När han var klar så åkte vi till banken. Jag skulle sätta in pengar och Niklas skulle prata med sin mamma. Sen gick vi på stan en stund. Jag köpte deo, hårfärg och en hårborste på Åhléns. Så imorgon ska Matilda färga håret på mig! Efter det så åkte vi till Ungdomsmottagningen. Där bokade jag tid så att jag kan sätta in en sån där p-stav. Så jag har tid nästa torsdag. När jag väl har satt in den så hoppas jag inte att det blir några jobbiga blödningsproblem och skit.
När vi var klara där så åkte vi hem till Niklas mormor och fikade lite. Sen fick jag massa prylar av henne. Så är det alltid när man träffar henne, får massor med saker. Sen skulle vi gå och handla åt Niklas gammelmormor och sen åkte jag och lämnade Niklas hemma hos han och nu sitter jag här.

Ikväll är det träning. Hoppas det går bra, jobbigt att den är så sent bara.

Nu ska jag gå och sova en stund tror jag,
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0