Asics

Vi hade jättetrevligt igår. Vi åt kräftor, kollade på tv och åt massor med annat gott. Det blev rätt sent, och innan vi somnade dansade och sjöng jag och Elin som galningar till Markoolio. Haha!

Idag åkte vi till Norrtälje kl 10, och sen tog vi bussen till huvudstaden. Jag köpte ett par nya handbollsskor, asics. Sitter just nu med dom på mig, känns bra! Det stod att dom skulle kosta 899:- med stadiumcard, men jag fick dom för 499:-. Fatta ingenting, men jag klagar inte!

Snart ska jag och Niklas göra middag, om vi orkar. Sen kommer väl mamma och pappa hem om någon timme och ikväll kommer M&F hit och myser.
Måste ut och springa också.. Men jag orkar inte !! Får ta två svängar imorgon, eller en imorgon och en på måndag. Vi har fått order om att gå ut och springa två gånger innan måndagsträningen. Usch vad lat jag är.. Men jag är supertrött och orkar inte ta mig upp till spåret nu.
Hungrig är jag också..

Nej, nu ska jag gå och göra mat.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0