Torsdag 16 april

Hej!

Idag har jag och Niklas stått ut med varandra i vått och torrt i 1 år och 4 månader ♥

Den här veckan har gått ganska snabbt.
Vi har satt mikrolit i taket, målat taket och målat väggarna i Roslagsbro. Så där är vi klara nu tills vidare.
Vi har målat nästan målat klart hela huset i Koludden, förutom det vita. Idag så målade vi det sista och det var rätt jobbigt. Det är högt och jag har stått på en stege och det kändes inte sådär jättesäkert om jag säger så.
Huset i Roslagsbro är ju helt sjukt stort, och det är inte klart på långa vägar. Huset sitter ihop med stall och inomhuspoolen. Jag skulle lätt kunna bo där när det är klart! (om det blir klart)
Något som känns bra är att imorgon är sista dagen på denna jobbvecka, och att jag får lön för veckans jobb eftersom det är lov och ingen praktikvecka. Nästa vecka är det praktikvecka igen och då får man ingen lön, buhu.. Bara matersättningen på 55 kronor om dagen.

För dom som vill veta så har jag comviq nu, så dom som har comviq kan ju säga det :)

Nu är jag trött och ska nog gå och sova, vi ses och hörs!
God natt,
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0