Tors. 30 april

Hej!

Idag hade vi idrott första timmen. Egentligen så skulle vi ha freesbee, men vi hade Hjärt och Lungräddning istället, så himla tråkigt! Tog lixom 5 minuter ungefär.

Sen hade vi svenska, och då skulle vi bara få veta hur vi ligger till betygsmässigt. Jag är på gränsen mellan VG och MVG, men har kapacitet till MVG. Så jag får jobba på!

Sen slutade vi, så jag tänkte åka hem med 12 bussen från Rimbo, men istället följde jag med Niklas hem till Max. Vi gick och käkade pizza, satt på altan och solade och senare kom Mårten och Gabriel. Sen tog jag och Niklas 14:55 bussen hem till mig.

Nu sitter vi här och senare ska vi iväg på fest. Vid 12 någongång så drar vi vidare till Norrtälje hade vi tänkt.

 

Ha en trevlig kväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0