Tisdag 28 april

Hallå!

Grattis Emma Dahl på 18-årsdagen!
Idag började vi 10:10. Bussen från Rimbo till Norrtälje var smetfull. Fattar inte varför dom inte lägger in en extrabuss när det alltid är så himla fullt.
Första lektionen var svenska. Vi läste någon novell som hette Att döda ett barn. Rätt bra tyckte jag. Vi ska se filmen oxå.
Sen hade vi BAT. Vi fortsatte med frågorna och gick igenom dom, sen kollade vi på en reklamfilm från ByggMax. Vi skulle egentligen sluta 15:10 men vi slutade 13:40. Vet inte riktigt varför, men Micke sa att vi hade gått igenom allt vi skulle. Men egentligen tror jag att han inte orkar med våran klass 1 och en halv timme till så han släpper oss istället.
Jag tog 13:45 bussen hem till Niklas och nu sitter jag här ensam hos honom. Lina och Dennis kommer väl hem om en stund. Funderar på att gå ut i det fina vädret med dogsen.
Ikväll har vi första träningen efter uppehållet. Vi har fysträning med Åsa. Jag tror inte att jag har sämst kondis och jag vet att jag inte är minst vältränad, så det ska nog gå bra för mig! Jag vet dom som har värdelös kondis och aldrig är ute och springer så dom blir det jobbigt för, rätt åt dom.
Imorgon har jag matteprov. Fy fan vad dåligt det kommer gå. Det är så himla mycket att komma ihåg och jag har inte haft mattelektion på 3-4 veckor typ.
Jag hade tänkt lägga in en bild idag, på den aktivitet som vi gör varenda rast, men jag hittar ingen sladd så det får bli en annan gång helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0