Söndag 26 april

Hej!

Idag fyller min kusins son Emil 1 år, Grattis på honom!
Om en stund kommer Maria och hämtar mig och Niklas. Lina har kalas, så lite släktingar kommer dit och ska fira henne.
Igårkväll så kollade vi på Robinson. Usch vad jag inte tycker om Christian! Ut med honom. Han är så divig och konstig.
När vi skulle sova sen, så höll grannen Mille på att typ skjuta nånting med något rör eller något. Han höll på med det långt in på natten. Väldigt irriterande. Han är lixom över 30 år och beter sig som en 15 åring. Grow up!
Igår träffade jag Erika. Har saknat henne. Vi träffas aldrig längre, vilket är väldigt tråkigt. Jag bor kvar i Edsbro och hon bor i Uppsala med Linda. Kändes bra att träffas och prata iallafall!
Valborg är bokat nu. Ska hem till Micke och Emil. Känner på mig att det kommer komma sjukt mycket folk + massa 93er och 92er som jag inte tål. Men jag får stå ut helt enkelt.
Jag har försökt fixa lite på designen här, men det är inte det lättaste om jag säger så. Och jag har ju inga bilder på datorn så jag kan inte ändra min header heller.
Imorgon är det skola igen. Ska bli rätt kul tror jag. Vi ska börja förbereda inför v19 då vi ska åka till Barnens ö med klassen. Det kommer bli roligt! Vi ska sova där 2 nätter och jobba på dagarna. Om Anders följer med så känner jag på mig att det kommer bli tjaffs mellan han och vissa i min klass. Jag fattar inte vad dom har emot Anders. Det är dom som är vrickade och Anders som har rätt med det han säger. Jag vill inte gå ut ur skolan, men jag längar verkligen tills jag slipper den här klassen. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0