Onsd. 29/4

Hellu!

Som sagt. Matte prov idag. Och som sagt. Det gick åt helvete. Jag fick göra om alla tal typ, och Klas fick hjälpa mig med nästan allt och jag fick G-. Blä för funktioner och algebra. Skönt att det bara är ett kapitel kvar, procent.

                              
Såhär ser våra raster ut, Neger och President                    Maten idag, fisk med potatismos 
                                                                                         och grönsaker. Mums!


Måste lägga upp den här. Bilden ser rätt kul ut, men det var iallafall så att Micke knöt Repans sko när hon bad honom göra det. Micke chockar!

Jag kom hem nyss. Träffade Matilda på , alltid lika trevligt :)
Just nu väntar jag på mat. Falukorv och makaroner. Kocken är Niklas.
Ikväll blir det bara chill. Ska väl sitta här, vet om inte jag pallar dra ut på en springtur. Vi får se helt enkelt!

Imorgon har vi idrott första timmen och då ska vi vara ute och spela freesbee typ.
Efter det har vi svenskalektion och sen slutar vi. Skönt med kort dag!
Valborg firas på hemlig plats, då inga objudna gäster får komma ;) Höhö.. Jag kommer ta massvis med bilder senare som jag tänker lägga upp på facebook, här och bilddagboken.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

vi i uppsala är lediga på valborg, fest hela dagen! :P

2009-04-29 @ 21:29:27
URL: http://rosenquist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0