Måndag 27 april

Hejjjsan!

Första dagen i skolan efter 3-4 veckor. Så jävla jobbigt redan första dagen. Eller inte jobbigt, men jag blir så less på min klass. Och sen hade lärarna flyttat Barnens ö veckan en vecka framåt, och då hade jag bokat körlektioner så dom fick jag gå och boka om nu. Vi ska iallafall till barnens ö med en av byggklasserna nu oxå.
Efter skolan så drog jag och Niklas in till stan och shoppade lite.

      
Solbrillor från Åhléns 179:-    Shorts från H&M 49,50:-     Shorts från H&M 98:-   

          
Linne från Gina Tricot 99:- Tröja från Gina Tricot 149:- Linne från H&M 49:-

 
               Tröja från H&M 198:-

Niklas köpte ett par solbrillor från Åhléns och 2 par skor från Din sko.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du låter lillebror hålla upp plaggen, haha

2009-05-01 @ 21:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0