Lördag 25 april

Hejhej!

Den här veckan har jag sovit hos Niklas pappa. Vi har haft praktik och det har gått jättebra! Med mitt guldfiskminne så kommer jag inte ihåg allt vi har gjort. Men vi har målat och spacklat och sånt iallafall.
I torsdags och fredags åkte vi till Bromma kl 6 på morgonen. Usch, alldeles för tidigt tycker jag!
Jag har sprungit varje dag den här veckan, förutom tisdag. Mycket duktigt gjort av mig tycker jag!
I Onsdags fyllde Lina år, hon fick en fotoram med 3 bilder på Gizmo och Svante i.
Hm.. igår var jag, Niklas, Linn och Robin på bio inne i stockholm. Vi kollade på Fast & Furioust. Den var rätt bra faktiskt!
Det är jobbigt det här med praktik, speciellt när vi sover hos Leif, för då kan jag inte skriva på bloggen varje dag och jag glömmer ju bort vad jag gjort hela veckan.

Idag så åkte vi hem till mig med halv 8 bussen från Norrtälje till Rimbo, och sen från Rimbo till Edsbro med 8 bussen.
När vi kom hem så gick vi upp till eljuspåret direkt och sprang 2,5 kilometer spåret. Jag orkade springa hela men Niklas gick lite, höhö.
Vi har satt fast ett fönster till mitt nya rum oxå. Och juste! Min dator är hemma nu, och den går mycket bättre och låter inte lika mycket :) Men jag har ju inga bilder och ingen musik kvar.. Sen vågar jag inte riktigt ladda hem massa filmer nu, när det har kommit nån lag eller vad det är.

Nu ska jag gå ut och hjälpa pappa, sen ska jag träffa Erika lite senare :) Wiie!

Kommentarer
Postat av: Erika

tack för en fin dag :) och du är underbar <3

2009-04-25 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0