Lördag 18 april

Hey!

Idag vaknade jag först vid halv 7. Jag gick och kollade mig i spegeln och ena ögat är svullet. Great! Jag kände redan igår att jag hade lite ont i ögat, men jag tänkte väl inte mer på det. Jag gick och sov i en och en halv timme till och sen kunde jag inte sova mer. Jag gick upp och käkade frukost, kollade lite på datorn och sen gick jag och väckte Niklas. När han hade ätit så satt han sig och spelade tvspel med Daniel. Jag gick och kollade lite hur det gick för pappa som fortsatt att bygga stommar till golvet ute till nya rummet. Det börjar se bra ut nu! Sen gick jag och rakade mina ben som såg förskräckliga ut, eftersom dom inte blivit rakade på 2-3 veckor typ. Så nu blev dom lena och fina!
Vid kvart över 11 åkte vi till Rimbo. Jag övningskörde och vi åkte först till Ica och handlade lite, sen åkte vi vidare till sporthallen där det skulle spelas internmatcher, eller klubbmästerskap. Det var ungefär 60 stycken som skulle spela. Mitt lag, Makedonien, bestod av mig, Cassandra Andersson från F93, Endrit från P94, och Olle från P97. Våra lagledare var Dicken och Marina. I gruppspelet vann vi 3/4 matcher. Vi förlorade mot Italien, Ronyas lag. Vi åkte ut när vi spelade kvartsfinal mot Frittes lag. Vinnarna till slut blev det laget där Petra spelade, tror jag. Petra eller Ronyas lag vann iallafall. Det var prisutdelning, och jag fick med mig ett hårband där det stod Rimbo HK på.
När vi kom hem så började mamma med maten. Jag gick och kollade på Skövde vs Västerås. Skövde vann. Lite kul att kolla på dom matcherna eftersom vi troligtvis möter dom nästa år, om det inte blir så att vi får spela i div 1 igen.
Efter matchen drog jag och Niklas ut på en springtur. Måste verkligen ta tag i min kondition alltså, den är nästan usel! Snart börjar försäsongen så då hoppas jag att all fysik och kondition blir bättre.
När vi kom hem så hoppade jag in i duschen direkt, och inget varmvatten fanns det. Duscha kallt är inte det roligaste, men det funkade.
Mamma håller på med nån viktväktar mat, och det är ju inte helt fel om man vill ha shysst body till beach 09! Att jag äter chips och sånt kan vi ju lägga åt sidan. Chips är bra!
Ikväll är det Robinson. Ska bli spännande. Hoppas att den där Valpen åker ut ikväll, eller att det gula laget förlorar tävlingen och åker till Öråd.
Imorgon fyller Elin år, så då kommer det hit lite folk iallafall. Trevligt!

Måste bara säga, ofta det snöar nu i april!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0