Fredag 3e April

Hej!

Torsdag
Första timmen  skolan så hade vi idrott. Vi har en praktikant som heter Oscar och han ska ha styrketräning och konditionsträning med oss i typ 6 veckor framöver.
På samhällskunskapen hade vi redovisning om klimatet typ. I min grupp var det Jag, Ted, Micke J, Maggis och Eli. Våran redovisning var jättebra, tycker jag iallafall :P Jag var en reporter som intevjuade en utländsk man, en kines, och en kille som hette Bertil. Läraren tyckte oxå att det var en bra redovisning så jag hoppas på bra betyg!
Efter redovisningen så hade vi håltimme i 2½ timme. Så vi satt och spelade kort. Kulkul.. När lektionen skulle börja sen så var det bara 3 stycken där, jag, Pulli och Repan. Det var körkortsteori och alla hade tydligen gått hem. Vi fick sitta och göra testprov på datorn. Första gången fick jag 52/65 och andra gången 64/65. Bra bra!
Sen när vi nästan var klara så kom Niklas hem från barnens ö. Så vi åkte hem till han och åt när vi hade slutat. Sen skulle jag på möte med styrelsen. Mötet var helt OK. Vi fick veta att vi måste skaffa fram en sektion till vårat lag, och att vi måste skaffa sponsorer till oss själva för 10 000:-. Nån som vill sponsra mig kanske? Nått som är irriterande är att det är några som gnäller över att vi behöver göra "så mycket". Jag tycker inte att det är mycket. Styrelsen kan ju inte behöva göra allting tycker jag. Herre gud.. Gnällspikar! Efter mötet åkte jag hem och kollade på dator. Jag tror jag har bestämt mig att jag ska köpa en på elgiganten faktiskt.

Fredag
Idag hade jag träningsverk när jag vaknade. Usch vad hemskt!
Första lektionen i skolan hade vi prov i naturkunskap. Jag tror det gick ganska bra för mig. Jag svarade så utförligt jag kunde iallafall. Mia sa att om jag får halvbra på provet så får jag MVG i betyget ändå, wiho! Ett MVG i slutbetyget är aldrig fel.
Nu sitter vi i datasalen och har precis fyllt i en enkät om skolan. När vi får sluta så ska jag gå och köpa present till Sandra. Hon fyller år idag så jag och Niklas ska dit ikväll. Vi sover där och imorgon ska jag till elgiganten och köpa dator! Gud vad glad jag är!
Och jag blir ännu gladare av att det är toppenväder ute. Det känns ju nästan som sommar, förutom att det blåser lite.
Jaja..

Ha en bra dag, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0