Fredag 17 april

Hej!

Idag har vi varit i Edsbro i svinhuset hela dagen och målat massor med lister. Först laserade vi några lister, och sen målade vi resten vita. Vi var ner till Pousette en sväng och köpte innerhörn som fattades.
Vi målade innerhörnen kart och sen slutade vi vid halv 2 ungefär. Gud så skönt!
När jag kom hem så kollade jag datorn en stund, sen gick jag och tog in disken, la min smutstvätt i tvättkorgen, dammsugade huset, dammsugade min hall och rullade negerbollar. Egentligen skulle Daniel ha rullat bollarna och tagit disken men det hade han inte gjort så då gjorde jag det. Jag har slängt in en tvätt i tvättmaskinen oxå. Mycket duktigt av mig!
Mormor kom hem med pappa vid 3. Jag och mormor pratar ganska mycket, om allt möjligt. Vi pratar om allt och det känns bra. Pappa åkte och köpte virke när han kom hem, så imorgon ska han och Niklas börja med golvet till det nya rummet. Jag, mamma och Daniel kanske ska åka till Rimbo och vara med på internmatcherna, men mamma är inte säker på om vi kan åka så vi får se. Jag vill iallafall åka!

Om en stund kommer Frida hit, vi ska kolla på Talang och ha det mysigt! Elin kommer väl också hem tror jag. Pappa pratade med henne i telefon och det lät som att hon skulle komma hem iallafall.

Jag har börjat fundera på hur många det är som läser min blogg egentligen, det är ju aldrig någon som kommenterar och jag förstår inte riktigt den där mätaren som finns att se hur många som läser, så dm som läser det här inlägget kan få kommentera nånting med sitt namn så jag vet. Annars kan jag ju lika bra sluta skriva här, och börja med bilddagboken igen.

Hejhej ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0